Harry Potter besöker Rosendal

Ännu ett HarryPotter inlägg, BRA jobbat rosendalare!! Gick runt i korridorerna igår och kände fantasin flöda, överallt sprang det runt häxor, trollkarar, djur, ormar(!), hundar yeeh you name it! Creed till elevkåren som tog fram rosendals über kreativa sida och lät oss leva in i drömmarnas värld!

Heh pinsamnt erkännande men jag hade faktiskt glömt bort harry-dagen så missade att ta med kamera.. Dock sprang jag runt och bad snällt häxor/djur osv... om jag fick ta ett kort på dem med mobilen, såååå here comes some 5 megapixel bilder! Enjoy!


















Vår älskade lärare Annika drogs även hon in i fantasins värld!


Tog ni bilder under dagen? Skicka gärna in dem till [email protected] och låt oss alla njuta av kreativiteten!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, älsklings-Annika!

Jösses vilket bra initativ från elevkåren och härligt att så många deltog!



Fortsätt uppdatera bloggen, jag njuter av att läsa! :) Good work



//Chefiz 09-10

2010-11-21 @ 23:24:39
URL: http://sickkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0