Nya tider, ny start

Hej på er!

Särskilt säger jag hej till alla nya ettor på Rosendal. Det är ju faktiskt bara ni som går i skolan, än så länge. Vi treor och tvåor kommer först på måndag. Det är dags för ett nytt läsår, och med nytt läsår kommer ny skoltidningsredaktion. Jag som skriver är chefredaktör, och min undersåtar, ursäkta, medarbetare, är tjejer och killar från tvåan och trean. Ni ettor får GÄRNA kontakta mig om ni är intresserade av att skriva för oss. Se det som en kul grej, det är absolut inget tvång. Mycket kommer också att handla om bloggen detta läsår, och som ni snart märker så finns det annat att göra med datorerna än att skriva på dem.

Jag ser fram emot ett sista läsår på Rosendal, och uppmanar er till att njuta allt vad ni kan under de tre åren som ni har kvar. Det går fortare än man tror!

Saga Elgenstierna
Chefredaktör

Här kommer lite bilder från ert upprop i morse:

















Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag blir ju nostalgisk nu! Kommer bli en sån där läskig före detta trea som hänger i korridoren

2010-08-22 @ 11:51:18
URL: http://kamomill.blogg.se/
Postat av: Chefen

Jadu, det finns många sådana, så om du vill ansluta dig till dem så är det säkert ingen som tycker att det är särskilt konstigt!

2010-08-23 @ 20:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0