Smakprov från förra året!

Här kommer lite smakprov från Skvaller & Citat som publicerades i tidningen varje nummer.
Kom ihåg att vi kommer publicera Skvaller & Citat sporadiskt här på bloggen beroende på hur många vi får in av er och att det alltid är ett härligt uppslag med (ohörda och osedda) Skvaller & Citat i papperstidningen! 

Tony förklarar skillnaden mellan dikt och verklighet.
– Om man ser ett troll i skogen vet man ju att det är påhittat.

Tony under filmhistorian med jo06:
- Vi är lite obekväma med att kolla på porr med elever. när jag och anders är själva däremot...då kollar vi på porr hela tiden! 

Anders Kalat pratar filosofi:
- ...vi utgår ju alltid från var vi är, jag kan ju inte lyfta mig i håret och flytta mig hit...
( för er som inte förstår har Anders Kalat inte hår...förutom på hakan)

1 elev med bihang sågs smyga ut ur en toalett på SMIP-våningen.
Taggads spion kan inte vittna om vad som hade hänt på toaletten men de såg mäkta nöjda ut.


Jo-elev under mattelektion
"..Om man spänner skinkorna hårt så .. kliar det inte!"

NV-elev i matkön:
"Nej , jag dricker inte vatten. Jag blir så tjock av det."

Hör du något sinnessjukt dumt i matkön? Gick din lärare in i ett klassrum med en annan lärare och såg lite mystisk ut? Har du hört något om SMIP-arna i Kenya? Var din klasskompis bakis på lektionen och råkade snarka mitt i Anders Kalats föreläsning om existensfilosofi?

MAILA DÅ OSS PÅ [email protected] 
Bästa skvaller/citat vinner en biobiljett!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0