Under konstruktion, men välkomna är ni ändå!

Välkomna till Rosendals alldeles egna skoltidnings-blogg!


Här kommer vi ge er smakprov på vad som komma skall i pappersupplagorna, lägga ut bilder från olika evangemang på skolan och komma med små nyheter som kretsar på skolan.
Vi kämpar för att bli en så bra tidning som möjligt som kom gärna med förslag och synpunkter!
Tyvärr tar det lite tid såhär i början på läsåret att komma igång med allt så den här bloggen är inte direkt allt den ska vara. Men ha tålamod kära läsare!

Nu vill vi ta tillfället i akt och välkommna er alla till skolan, hoppas ni ska få ett grymt år och många sköna studiedagar!

Kommentarer
Postat av: zelal

Jag är den första rosendaleleven att kommentera wihoo!

2009-09-16 @ 13:19:02
URL: http://zelaal.blogg.se/
Postat av: Linnea

Åååh! Vad jag är stolt över er!!! Det här är ju skitbra!!

/ex-mystant/-layoutchef

2009-10-13 @ 22:36:49
Postat av: Therese

Under mina år på Rosendal (2005-2008) arbetade jag aktivt med skoltidningen. Detta känns enormt roligt! Så otroligt roligt att det finns drivna elever!!

2009-10-14 @ 09:21:17
URL: http://tessguss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0